Firma 4prestige wychodzi naprzeciw klientowi

Pozwól sobie pomóc.

W dobie dzisiejszej konkurencji i bezpardonowej walki o odbiorcę produktu, w imię sloganu "klient nasz pan" firmy wychodzą z coraz śmielszymi pakietami usługowymi oraz swoją jakością i profesjonalizmem serwisu, a także trafiają w oczekiwania i wymagania klienta oraz w jego łaskę. Na tym tylko zyskujemy - my jako klienci. Tym bardziej gdy aspekt ten dotyczy sprzedaży specjalistycznych produktów w danej dziedzinie, gdzie wymagana jest znajomość instruktażu jego obsługi, ze względu na bezpieczeństwo i prawidłowe użytkowanie. Niewątpliwie tymi produktami są grille gazowe, mobilne kuchnie do grillowania, gabarytowo duże i z niemałą masą. Dystrybuowane są w coraz większym zakresie, aczkolwiek w dalszym ciągu stanowią novum technologicznym w dziedzinie grillowania. Zasilaniem grilli jest gaz - paliwo, które niejednemu z nas kojarzy się z zachowaniem szczególnej ostrożności przy obsłudze i zawsze na początku wyzwala w nas awersje do zakupu produktu. Klient zdany na samodzielny montaż i podłączenie do butli gazowej bez demonstracji instruktażu na żywo typu „know how” zawsze ma niepewność i poczucie popełnienia pewnych błędów lub nieprawidłowości przy montażu. Mimo wykonywania krok po kroku elementarnych czynności według instrukcji, w którą każdy grill gazowy jest wyposażony, ze względu na gabaryt produktu, części wykonane ze stali szlachetnych wrażliwych na zarysowania czy ciężar piekarnika, montaż dostarcza niemałych trudności i jest czasochłonny. Newralgicznym elementem jest piekarnik z pokrywą, który wymaga specjalnej uwagi i bezpiecznego odstawienia na bok po uprzednim demontażu pokrywy zanim zostanie zamontowany na jezdnej podstawie. Nieumiejętne położenie zagraża przewróceniem, co może spowodować zarysowania gładkiej wypolerowanej czołowej powierzchni i powstanie wgięć punktowych, co w efekcie będzie stanowiło wadę wyglądu na cały okres użytkowania, gdyż zakup części wymiennej jest zabiegiem nieopłacalnym. Niejednokrotnie montaż wymaga pomocy drugiej osoby, szczególnie podczas wyciągania piekarnika z opakowania - elementu ciężkiego i nieporadnego. Trudność nastręcza montaż, o dziwo, systemu jezdnego. Przy niektórych grillach istnieje konieczność udarowego uderzenia zabezpieczeń w celu zamontowania kółek w osiach, a to wymaga intuicji i ostrożności.
Nie bez przyczyny będzie tutaj sugestia zakupu już zmontowanego grilla, co oszczędza czas i pozbawia nas niespodzianek montażu.

Pierwsze uruchomienie grilla gazowego.
Złożony grill wymaga podłączenia do butli i wytestowania. Niby z pozoru czynność prosta, bo to przecież wkręcenie reduktora do butli. Wkręcenie nie jest problemem, ale należy pamiętać o sprawdzeniu szczelności systemu zasilania wszędzie tam, gdzie w systemie są miejsca połączeń. Miejsca smaruje się roztworem wody i płynu do naczyń – gdy pojawią się pęcherzyki należy dokręcić złącza.
Wytestowanie grilla to nagrzanie go do maksymalnej temperatury z uruchomieniem wszystkich palników (przekręcenie na poziom „high”) i sprawdzenie stref ciepła. Czynności nie wymagają specjalistycznej wiedzy technicznej, ale w nas wszystkich tkwi zakodowana traumatyczna obawa wobec czynności związanych z gazem. Obecność serwisanta przy pierwszym podłączeniu zwiększa nasze zaufanie i pewność dalszego użytkowania.

Standardowy pakiet usługi.
Prestiżowe firmy dystrybucyjne grilli gazowych oferują darmową dostawę w obrębie lokalnej dystrybucji i wniesienie zapakowanego towaru w miejsce jego położenia. Często w pakiecie jest dostarczenie produktu w ciągu 24 godzin od momentu zakupu. Według życzenia, grill jest montowany w punkcie zakupu i jako kompakt dowożony do miejsca docelowego.

Firma 4prestige zwiększa standardowy pakiet usługi .
Prestiżowa firma 4prestige, jako autoryzowany diler topowych marek grilli gazowych, po raz pierwszy jako jedyna łamie bariery na rynku dystrybucyjnym i powiększa pakiet usług w zakresie całokształtu dotyczącego   dostawy produktu do klienta. Z rozszerzonym pakietem wychodzi naprzeciw klientowi dbając o swój prestiż, wizerunek i zaufanie.
Na życzenie klienta wykonuje montaż grilla w punkcie sprzedaży i oferuje darmową dostawę w obrębie 100 kilometrów od punktu. W miejscu docelowym grill jest podłączany do butli gazowej przez serwisanta i testowany. Serwisant dokonuje instruktażu czynności użytkowania pod względem bezpieczeństwa, przekazuje wszystkie wskazówki praktyczne związane z  użytkowaniem grilla i porady w zakresie konserwacji.
Firma oferuje darmową dostawę w obrębie 100 kilometrów od punktu sprzedaży, dostarcza produkt fabrycznie zapakowany w miejsce docelowe. Na miejscu docelowym serwisant dokonuje montażu łącznie z podłączeniem do butli i przetestowaniem. Podczas montażu i instruktażu udziela wskazówek w zakresie użytkowania i konserwacji.
Firma gwarantuje 24-godzinny czas dostarczenia produktu do miejsca docelowego.

Artykuł autoryzowanego dilera topowych marek grilli – 4prestige